[weglot_switcher]

Søe-Jensen & CO.

SINCE 1862

Dørgreb, Interiør
og Luksus til bad

Luksuriøs elegance fra Søe-Jensen & Co.
Originalt design siden 1862.

Sortiment

DØRGREB FRA SØE JENSEN ER SLEBET OG POLERET I HÅNDEN, PRÆCIS SOM I 1862

Det er din livstidsgaranti for et unikt og originalt produkt. 

Referencer

Med en historie på mere end 150 år finder du Søe-Jensen overalt i Danmark. I 2020 var vi med da det gamle posthus fra 1912 blev ombygget til hotel  Villa Copenhagen efter en gennemgående renovering (foto). 

Livstidsgaranti

Alle produkter fra Søe-Jensen & Co. leveres med livstidsgaranti. 

Vi ved af erfaring, at vores traditionsrige design er tidløst, og at vores håndværk også vil åbne døre for næste generation.

Garantien gælder for de personer/firma der har indkøbt beslagene, garantien kan ikke overgives til tredjemand.

Fra Amalienborgs døre til DSB’s kupéer

Søe-Jensen & Co. blev grundlagt i 1862 og har siden udsmykket døre overalt i Danmark med sit klassiske håndværk og tidløse design

Om SøE-Jensen & Co.

Mit navn. er Christian Westergaard. Jeg er idag indehaver af firmaet Søe-Jensen og Co. Aps, som jeg overtog efter min far Henrik Westergaard der gik på pension efter næsten 60år i Søe-Jensen  

Men Søe-Jensen historien starter langt tidligere. Søe-Jensen blev etableret i 1862, og har fra start designet,  produceret, og leveret originale dørgreb og beslag overalt i Danmark.

Vi producerer stadig vores dørgreb efter de gamle håndværkstraditioner, og jeg vil rigtig gerne byde dig indenfor i vores butik/showroom hvor du kan se vores sortiment, mærke kvaliteten og hvor vi kan få en snak om dine behov. 

Vores showroom finder du på Amaliegade 4, der ligger få minutters gang fra Marmorkirkens Metrostation, og 200 meter fra Amalienborg.  

Åbningstid: Tirsdag og fredag fra 13:00-17:00 – eller efter aftale.

What are you looking for?

Search through our assortment below